Teşekkürler

Teşekkürler

Giresun Marangozlar ve Keresteciler Odası Başkanı Sayın Mehmet Köse ve Yönetim Kurulu Üyeleri ile kulüp binamızda bir araya geldik. Kendilerine destekleri ve nazik ziyaretlerinden dolayı teşekkür ederiz.