Teknik Direktörümüz Mehmet Birinci, Erzurumspor FK maçı sonrası açıklamalarda bulundu
Bugün bizi destekleyen tüm taraftarlarımıza teşekkür ediyorum. Geçen maçta söylediğim gibi, bu gençler, bu çocuklar bizim çocuklarımız, lütfen bu çocuklara sahip çıkalım, lütfen maçlara gelelim, takımımıza destek olalım. Giresunspor bu şehrin bir markasıdır. Maça gelecek olursak, karşımızda çok tecrübeli bir takım vardı. İyi bir maç oldu, bizim kazanmamız gerekiyordu, kazandık, kazandığımız için mutluyuz. Oyuncularımı tebrik ediyorum, çok iyi mücadele ettiler. Şimdi önümüzde deplasmanda oynayacağımız Tuzlaspor maçı var, galip gelmek istiyoruz, o maça hazırlanacağız.


