Takımımız moral yemeğinde buluştu
Futbol A Takımımız; Fenerbahçe maçı öncesi Başkanımız Nahid R. Yamak, Teknik Direktörümüz İrfan Buz, Yönetim Kurulu Üyelerimiz, yardımcı antrenörlerimiz ve futbolcularımızın katılımlarıyla sıcak ve eğlenceli bir ortamda gerçekleştirilen moral yemeğinde bir araya geldi.


