Sendika temsilcilerinden kulübümüze ziyaret
Hak-İş Sendikası İl Başkanı Hamza Türkmen, Hizmet-İş Sendikası Giresun Şube Başkanı Abdullah Kaygusuz ve Oleyis Sendikası Giresun Temsilcisi Gökhan Güney, Başkanımız Nahid R.Yamak’ı makamında ziyaret ederek hayırlı olsun dileklerini ileterek Giresunspor'umuza başarılar dilediler.


