Sayın Bakanımız Nurettin Canikli ve beraberindeki heyetten kulübümüze ziyaret
Sayın Bakanımız Nurettin Canikli, AK Parti Giresun Milletvekili Kadir Aydın, Giresun Belediye Başkanı Aytekin Şenlikoğlu, AK Parti Giresun İl Başkanı Mete Bahadır Yılmaz ve beraberindeki heyetle birlikte Giresunspor'umuzu ziyaret ederek Başkanımız Nahid R. Yamak, Yönetim Kurulu Üyelerimiz ve Teknik Direktörümüz İrfan Buz ile bir araya geldiler. Sayın Canikli, hafta sonu oynanacak olan Fenerbahçe maçı öncesinde takımımıza başarı dileklerini ileterek Teknik Direktörümüz İrfan Buz'a yeni görevinin hayırlı olması temennisinde bulundu.


