Kulübümüzden Giresun Valisi Enver Ünlü'ye ziyaret

Kulübümüzden Giresun Valisi Enver Ünlü'ye ziyaret

Kulübümüzden Giresun Valisi Enver Ünlü'ye ziyaret

Başkanımız Nahid R. Yamak, Teknik Direktörümüz Hakan Keleş, Yönetim Kurulu Üyelerimizden Ferhat Karademir, İbrahim İnaç ve Gürkan Temür, Genel Menajerimiz Serkan Ünver ve takım kaptanımız Onurcan Piri ile birlikte Giresun Valisi Sayın Enver Ünlü'yü Valilik makamında ziyaret etti. Ziyaret sonrasında "Giresunspor'umuzun Geleceği İçin Hedef 2828 Yeni Üye" kampanyasına destek olan Sayın Valimiz Enver Ünlu'ye Başkanımız Nahid R. Yamak tarafından üyelik kartı ve Giresunspor forması hediye edildi. Nazik ev sahiplikleri ve ilgileri için Sayın Valimize teşekkür ediyoruz.