Kulübümüzden Giresun Belediye Başkanı Aytekin Şenlikoğlu'na ziyaret
Başkanımız Nahid R. Yamak, Teknik Direktörümüz Hakan Keleş, Yönetim Kurulu Üyelerimizden Ferhat Karademir, İbrahim İnaç ve Gürkan Temür, Genel Menajerimiz Serkan Ünver ve takım kaptanımız Onurcan Piri ile birlikte Giresun Belediye Başkanı Sayın Aytekin Şenlikoglu'nu makamında ziyaret etti. Ziyaret sonrasında "Giresunspor'umuzun Geleceği için Hedef 2828 Yeni Üye" kampanyasına destek olan Başkan Şenlikoğlu'na Başkanımız Nahid R. Yamak tarafından üyelik kartı ve Giresunspor forması hediye edildi. Nazik misafirperverlikleri ve yakın ilgileri için kendilerine teşekkür ederiz.


