İl Sağlık Müdürümüzden kampanyamıza destek

İl Sağlık Müdürümüzden kampanyamıza destek

İl Sağlık Müdürümüzden kampanyamıza destek

Başkanımız Nahid R. Yamak, bugün Giresun İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Muhammet Bulut'a bir ziyaret gerçekleştirdi. "Giresunspor'umuzun Geleceği İçin Hedef 2828 Yeni Üye" kampanyamıza, doktorlarımız ve sağlık personellerimizden oluşan 50 üyelik ile birlikte destek veren sayın müdürümüze destekleri ve nazik misafirperverlikleri için teşekkür ediyoruz.