Giresunspor'umuza destek ziyareti
Giresun Milletvekilleri; Sayın Ali Temür, Sayın Nazım Elmas, Giresun Belediye Başkanı Sayın Aytekin Şenlikoğlu ve AK Parti İl Başkanı Sayın Mete Bahadır Yılmaz, bugün Giresunspor'umuza bir ziyaret gerçekleştirdiler. Gerçekleşen ziyarette kulübümüze maddi kaynak sağlanması, transfer tahtamızın açılması için yapılacak çalışmalar ve İstanbul'da yakın zamanda gerçekleştirilecek birlik ve beraberlik toplantısı konusunda görüş alışverişinde bulunuldu.
Ziyaretleri ve destekleri için Sayın Vekillerimiz, Sayın Belediye Başkanımız ve Sayın İl Başkanımıza teşekkür ediyoruz.


