Giresun Valisi Sayın Enver Ünlü'den kulübümüze ziyaret
Giresun Valimiz Sayın Enver Ünlü, Vali Yardımcımız Mehmet Fikret Çavuş ve İl Emniyet Müdürümüz Recep Güzelyazıcı kulübümüze bir ziyaret gerçekleştirdiler.
Gerçekleşen ziyarette Sayın Valimiz Enver Ünlü, Başkanımız Nahid R. Yamak, yönetim kurulu üyelerimiz, teknik heyetimiz ve futbolcularımız ile bir araya geldiler. Sayın Valimiz, takımımıza güveninin tam olduğunu dile getirerek yeni sezon öncesi başarı dileklerini ilettiler.
Sayın Valimize, Vali Yardımcımıza ve Emniyet Müdürümüze nazik ziyaretleri ve destekleri için teşekkür ederiz.


