Giresun Valisi Enver Ünlü'den ve Gençlik ve Spor İl Müdürü İsmail Çalgan'dan kulübümüze ziyaret
Sayın Valimiz Enver Ünlü ve Gençlik ve Spor İl Müdürümüz İsmail Çalgan, Başkanımız Nahid R. Yamak ve Yönetim Kurulumuz ile bu akşam oynayacağımız VavaCars Fatih Karagümrük maçı öncesi Çotanak Spor Kompleksi’nde bir araya geldiler. Karşılaşma öncesi başarı dileklerinde bulunan Sayın Valimiz Enver Ünlü’ye kulübümüze göstermiş oldukları destek, ilgi ve alakalarından dolayı şükranlarımızı sunuyoruz.


