Birlik ve Beraberlik Toplantısı duyurusu

Birlik ve Beraberlik Toplantısı duyurusu

Birlik ve Beraberlik Toplantısı duyurusu

Başkanımız Nahid R. Yamak ve Yönetim Kurulu Üyelerimiz, siyasi partilerimizin temsilcileri, Giresunlu bürokratlarımız, Belediye Başkanlarımız, İstanbul'da yaşayan iş adamlarımız ve STK'larımızın katılımıyla, 11 Ağustos Cuma günü 18:00'de Beykoz Belediyesi Ali Bahadır Mesire Alanı'nda, Beykoz Belediye Başkanımız Sayın Murat Aydın’ın ev sahipliğinde, Giresunspor’umuz için birlik ve beraberlik toplantısında bir araya gelerek görüş alışverişinde bulunacaklardır.

Camiamızın bilgisine saygıyla sunarız.