Belediye Başkanımız Aytekin Şenlikoğlu takımımızın antrenmanını ziyaret etti

Belediye Başkanımız Aytekin Şenlikoğlu takımımızın antrenmanını ziyaret etti

Belediye Başkanımız Aytekin Şenlikoğlu takımımızın antrenmanını ziyaret etti

Giresun Belediye Başkanı Aytekin Şenlikoğlu, Belediye Başkan Yardımcısı Osman Öden ve Ak Parti Merkez İlçe Başkanı Ekrem Civelekoğlu takımımızın gerçekleştirdiği son antrenmanı ziyaret ederek yarın kendi evimizde oynayacağımız C.Alanyaspor müsabakasında takımımıza başarı dileklerini ilettiler. Kendilerine nazik ziyaretleri için teşekkür ederiz.