Başkanımız Nahid R. Yamak'tan Giresun Valisi Mehmet Fatih Serdengeçti'ye ziyaret

Başkanımız Nahid R. Yamak'tan Giresun Valisi Mehmet Fatih Serdengeçti'ye ziyaret

Başkanımız Nahid R. Yamak'tan Giresun Valisi Mehmet Fatih Serdengeçti'ye ziyaret

Başkanımız Nahid R.Yamak ve Yönetim Kurulu üyelerimiz, bugün Giresun Valisi Sayın Mehmet Fatih Serdengeçti'yi makamında ziyaret ettiler. Gerçekleştirilen ziyarette Giresunspor'umuzun geleceği ile ilgili atılması gereken adımlar hakkında görüş alışverişinde bulunuldu. Sayın Valimize kulübümüz için göstermiş oldukları samimi destekleri ve nazik misafirperverlikleri için teşekkür ediyoruz.