Başkanımız Nahid R. Yamak, Giresun Belediyesi tarafından düzenlenen iftar yemeğine katıldı
Başkanımız Nahid R.Yamak, Giresun Belediyesi tarafından Çıtlakkale Mahallesi'nde düzenlenen iftar yemeğine Giresun Belediye Başkanı Aytekin Şenlikoğlu ile birlikte katıldı.


