Başkanımız Nahid R. Yamak Bremen'de Giresunspor sevdalıları ile buluştu.
Başkanımız Nahid R. Yamak bugün Bremen'de bulunan Kapadokya Restaurant'ta Almanya'daki Giresunspor sevdalıları ile bir araya geldi. Bizlerden desteğini hiç bir zaman esirgemeyen büyük Giresunspor ailesinin yurt dışındaki temsilcilerine kulübümüz ve camiamız adına teşekkür ediyoruz. Biz büyük bir aileyiz!
#SevgininSınırıYok


