AİLEMİZE HOŞ GELDİN UMUT NAYİR

AİLEMİZE HOŞ GELDİN UMUT NAYİR

AİLEMİZE HOŞ GELDİN UMUT NAYİR

Giresunspor’umuz Beşiktaş'tan forvet oyuncusu Umut Nayir ile 2 yıllık anlaşma imzaladı. Kendisine Giresunspor ailesine hoş geldin diyor, çotanak armalı forma ile başarılı bir sezon geçirmesini diliyoruz.